آغوش


    

عکس های عاشقانه و هنری -www.jazzaab.ir     

 

 

 

 

آغوشتو به غیر من به روی هیشکی وا نکن

 

 

من و از این دل خوشی وآرامشم  جدا  نکن

 

 

من برای با تو بودن پر از عشق  و خواهشم

 

 

من  و  تو آغوشت  بگیر آغوشه  تو  مقدسه

 

 

بوسیدنت   برای   من    تولد    یک    نفسه

 

 

چشمای مهربون تو  من و به  آتیش   میکشه

 

 

نوازش   دستای   تو  عادت   ترکم    نمیشه

 

 

فقط تو آغوش خودم   دغدغه هاتو  جا  بذار

 

 

به پای عشق من بمون هیچکس وجای  من نیار

 

 

مهر لباتو  رو تن  و روی  لبه   کسی  نزن

 

 

فقط به من بوسه بزن، به روح و جسم  و تن من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392 | 15:44 | نویسنده : MOSTAFA |