گاهی...

 

گـــــاهی نـــــه گریـــــه آرامت می کنــــد

و نـــــــــــه خنــــــــده

نــــــــه فریـــــــــاد آرامــت می کنــــــــد

و نـــــــه سکــــــــوت

آنجـــــاست کـــــه بـــا چشمانی خیس

رو بـــه آسمـــــان می کنی و می گویی



خدایــــــا

تنهـــــا تــــو را دارم

تنهـــــــایم مگـــــــذار

 



نظرات شما عزیزان:

parya
ساعت13:54---24 مرداد 1392
من خیلی وقتا اینجوری شدم خیلی حال بدیه خدا نصیب هیچ جوونی نکنه.

سارا
ساعت1:58---22 مرداد 1392
سلام وب توهم قشنگه لینک شدی

sherlock
ساعت18:46---21 مرداد 1392
salam
shoma ham webe qashangi darin
khoshhal misham tabadole link konim


arsh
ساعت0:24---21 مرداد 1392
سلام خوبی؟وبلاگت خیلی دخوشکله متالبش جالبن....لینکم کن و بهم خبر بده لینکت کنم.من رو با عنوان تنها ترین لینک کن

بهم بگو با چی لینکت کنم فعلا


لاریسا
ساعت22:43---20 مرداد 1392
سلاااام مرسی که اومدی وبم منم تورو لینکیدم وبلاگ قشنگی داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392 | 16:12 | نویسنده : MOSTAFA |