دلـــــــــــــــم تنگه

شکلک های هلندلـــــــــــــــم تنگه برای خلــــــــــــــــوت با خودم

برای بودن با خــــــــــــــــودم

برای خودم بودن دلــــــــــــــم تنگه

وقتی خـــــــــــــــــــــــــــــودم میشوم

آنگاه  باز هم دلتنگــــــــــــــــم

دلتنگ تــــــــــــــو که جزیی از منی

و بــــــــــــــی منـــــــی

و در میان این دلتنگی هــــــــــــــا

من همیشـــــــــــــــــه و همچنان سرگردانــــــــــــــمشکلک های هلن

hoc3qgtcgncaol1td4la_1_.jpg



نظرات شما عزیزان:

مائده
ساعت20:39---23 مرداد 1392
بیا پیشم

مائده
ساعت20:39---23 مرداد 1392
اعتراف میکنم یه بار با چند تا از بچه ها قرار گذاشتیم بریم دم در کلاس یکی از بچه ها اذیتش کنیم،واسه همین یه لقمه جور کردیم رفتیم در کلاسشون،(حالا تصور کنید تو کلاس پر دختر) رفتیم در زدیم گفتیم ببخشید استاد ،آقای فلانی تو این کلاسن؟؟؟استاده گفت بله ایشون ته کلاس هستند، ما هم گفتیم شرمنده مامانشون اومده بود دم دانشگاه گفت این لقمرو بدیم بهش ،غذا نخورده،یعنی میتونم بگم کلاس ترکید


یاسمن
ساعت18:07---23 مرداد 1392
به من هم سربزن ! به این وبلاگمم همینطور www.barantanhaii.loxblog.com....لینکت کردم

کریستینا
ساعت14:48---23 مرداد 1392
مرسی که بهم سرزدی وب توهم عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 | 13:34 | نویسنده : MOSTAFA |