دلتنگی..............

دلــــم تنــــگ کســـی است کـــه نمیــدانم هَــــنوز  

در خـــاطرش جــایی دارم...

دلـــم تنــگ همـــان کســـی است کـــه دیــگر حَـــتی

جواب ســـلامم را هـــم نمـــی دهد

دلـــم تنــــگ همـــان کســـی است کــه وَقــتی

از کنــارش میگـــذرم دیـــگر به من نـــگاهــی نمیـــکند

دلــــم تنــــگ است...تنـــــگ

نمیـــــدانم دیـــگر چـــطور بایــــد میبـــــودم کــه نَـــــبودم



نظرات شما عزیزان:

inna
ساعت10:15---30 مرداد 1392
سلام اگه میخوای میتونیم تبادل داشته باشیم بهم خبر بدهPLZ

killer
ساعت10:03---27 مرداد 1392
سلام دادا.بابا عجب وبلاگی داری...سالاره...
راسی ممنون که به من سرزدی...
اگه دوس داشتی تبادل کنیم ... فقط خبر...


نگار
ساعت12:22---26 مرداد 1392
من دوست دارم مدیر شم ولی من مطالب شاد می ذارم

تینا
ساعت17:22---25 مرداد 1392
دلتـنگـــــم …

هــــــمـــین !

و ایــــــن نیــــــاز به هــــیچ زبـــان شاعــــرانه ای

نــــدارد …

ــــــــــــــــــــــــــ

دیدی منم دوباره بهت سر زدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 25 مرداد 1392 | 14:46 | نویسنده : MOSTAFA |