♥ به آسمــان خیره می شوم … ♥

هر شب به آسمان خیره میشوم و با ستاره ها درد و دل میکنم   

من میگویم دوستم نداشت مگر نه ؟؟؟

ستاره هم چشمک میزند

میگویم با دیگری خوش است مگر نه ؟؟؟

باز هم چشمک میزند

میگویم من برم راحت میشود مگر نه ؟؟؟ 

باز هم چشمک میزند  

و بعد سکوت میکنم



نظرات شما عزیزان:

محبوبه
ساعت15:51---7 شهريور 1392
سلام گلم
وبت خیلی خوشمله
عاشقش شدم میمیرم براش
عالی بود


نامی
ساعت21:35---2 شهريور 1392
مرسی ک سر زدی

Baran
ساعت8:54---2 شهريور 1392
وای عالی بود مصطفی خیلی خوشم امد دیدی بهت سر زدم . خب منم آپم بدو بیا

AMIR MOHAMMAD
ساعت22:18---1 شهريور 1392
سلام وب خیییلی باحالی داری
من لینکت کردم تو هم اگه خواستی بزن


ی دردداره مونث
ساعت21:50---1 شهريور 1392
تو دنیایت پر از “من” هاست !

من دنیایم در “تو” خلاصه می شود !

و بعد اسم ِ هردویمان را

” عاشق “

می گذارند …!
=-=-

مرسی اومد دادا

وبت جالبه بازم مرسی


الهه... نمکدون
ساعت21:12---1 شهريور 1392
مرسی شما هم لینک شدی

naeeme
ساعت18:17---1 شهريور 1392
سلام وبت خوشمله میسی که بم سرزدی اگه مایل بودی برای تبادل لینک بم سربزن وبم بگو

parya
ساعت16:53---1 شهريور 1392
سلااااااااااام وبت خیلی خوبه از مطالب عاشقانه خوشم میاد مرسی که به ما سر زدی

الهه... نمکدون
ساعت12:15---1 شهريور 1392
سلام اقا مصطفی وبتون خیلی زیباست مرسی که به من سر زدید. اگه موافقی بلینکیم؟ خبرم کن؟
در ضمن وب جدید ساختم شاید این وبم رو بی خیال بشم نیاز به نظر شما دوستان دارم ادرس وب دومم رو گذاشتم؟
برام نظر بده غمگین باشه بهتره یا شاد
کاغذ مچاله یا نمکدون؟


raha
ساعت11:55---1 شهريور 1392
سلام من اومدم دوباره............

سلام داداشی میسی ک اومدی من ی مدت رفته بودم مسافرت حالم خوف نبود وبم دسته یکی دیگه بود نمیدونم جواب داده یا ن............





raha
ساعت11:54---1 شهريور 1392

ساده مي گويم
ساده مي گويم عزيزم دل بريدن ساده نيست

چشمهاي مهربانت را نديدن ساده نيست

از زمان رفتنت خورشيد را گم کرده ام

ناله هاي ابر را هر شب شنيدن ساده نيست


مهـــــــدی
ساعت11:18---1 شهريور 1392
سلام داداش وبت عالیه من لینکت کردم افتخار بده و لینکم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 1 شهريور 1392 | 1:50 | نویسنده : MOSTAFA |