¸¸.•*´•. آینده ساز¸¸.•*´•.

, ” آینــــده ای ”خواهـــم ساخت که


گذشتــــه ام ”جلویــــش زانــو بزنــــد …!


قـــرار نیـــســــت مــــن هــــم دلِ کس دیـــگری را بســــوزانم …!


برعـــــکــــس کســــی را که وارد زندگیــــم میشــــود ,


آنـــقـــدر خوشبخت می کنــــم کـــــه ,


به هر روزی که جای" او" نیستی به خودت" لعنت "بفرستی  



نظرات شما عزیزان:

ARam
ساعت15:06---3 مهر 1392
لایییییییییک

نغمه
ساعت22:59---30 شهريور 1392
برای 10000000000000 بار
خیلیییییییییییییییییی قشنگه
تو هم بیا و نظر بده
راستی آهنگتو عوض کن


یاسمن
ساعت0:45---23 شهريور 1392
حواست کجاست دختررررررر !

اینجا سالهاست که خندیدن بی حیایی به حساب میاد ...
یه کم اخم کن ... سیاه بپوش ... به خودت نرس ... سرت رو بنداز پایین
شاااااااااید بگن این دختر یه کم حجب و حیا داره...


♥یگانه♥
ساعت15:09---11 شهريور 1392
سلام داداش، ممنون که لینکم کردی، با افتخار لینک شدی!

دل
ساعت15:06---9 شهريور 1392
سلام مرسی که به وبم سر زدید و نظرتون و گفتید از پیشنهاد همکاریتونم ممنونم ولی متاسفانه باید ردش کنم من برای دل خودم مینویسم و برا همینم مطالبم کمه البته از همکاری باشما خوشحال میشدم ولی در حال حاظر برام مقدور نیست امیدوارم دوباره به وبم سر بزنید خوشحال میشم

fahimeh
ساعت11:16---9 شهريور 1392

هر شب …
به خودم قول می دهم که
فراموشـت کنم !
وقتی عکست را می بینم
تو را که نه …
قولم را فراموش می کنم… !

لینکتون میکنم با احترام شما هم منو لینک کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392 | 11:34 | نویسنده : MOSTAFA |