زنده یا مرده....

خدایا آن گونه

 زنده ام بدار که

نشکند دلی از زنده بودنم و آن گونه ام

بمیران

 

 که کسی به وجد نیاید از مردنم



نظرات شما عزیزان:

r00yaj00n
ساعت14:29---16 ارديبهشت 1393
سلام وب بسیار جالبی داری بیشتر عکسات رو منم تو وبم دارم فکر کنم سلیقه هامون یکم به هم میخوره خوشحال میشم به منم سر بزنی ممنون

الهام
ساعت13:10---24 مهر 1392
بر پیکر عالم وجود جان آمد / صد شکر که امتحان به پایان آمد
از لطف خداوند خلیل الرحمن / یک عید بزرگ به نام قربان آمد . . .


✖ یگانه ✖
ساعت5:50---24 مهر 1392
من زبان برگ ها را می دانم …
مثلا “خش خش” یعنی “امان از جدایی”
پیش از جدایی از درخت هیچ برگی خش خش نمی کند …


مسعود
ساعت23:51---15 مهر 1392
باسلام
چرا ب من سر نمیزنی؟
من اپم
ی سر بزن
نظر یادت نره
راسی چرا لینک وبمو اصلاح نکردی؟


م.ص
ساعت20:16---10 مهر 1392
کاش یادت نرود روی آن نقطه ی پر رنگ بزرگ ، بین بی باوری آدمها ، یک نفر میخواهد که تو خندان باشی ، نکند کنج هیاهوی زمان بروم از یادت .[گل]

م.ص
ساعت20:09---8 مهر 1392
هرچقدر دور باشیم ،باز به هم نزدیکیم!
بالا را نگاه کن...
هردو زیر یک آسمانیم...! [گل][قلب]


آریانا
ساعت19:26---8 مهر 1392
میان ماندن و نماندن فاصله تنها یک حرف ساده بود از قول من به باران بی امان بگو : دل اگر دل باشد ، آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد

taravat
ساعت12:56---8 مهر 1392
میزی برای کار

کاری برای تخت

تختی برای خواب

خوابی برای جان

جانی برای مرگ

مرگی برای یاد

یادی برای سنگ

این بود زندگی....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 8 مهر 1392 | 11:19 | نویسنده : MOSTAFA |