تو نیستی..

تو نیستی ودنیا یه زندونه وبس
تو نیستی وجاتو نمیگیره هیچکس
تو نیستی ودنیا یه دنیا بهونه ست
تو نیستی وبی تو دارم میرم ازدست



نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت13:59---16 آذر 1392
سلام اینو بخونید:





البته من ننوشتما یکی برام فرستاده





ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس





http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.....


الهه... نمکدون
ساعت16:21---17 آبان 1392
نیستی داداش مصطفی؟؟؟

naeeme
ساعت14:23---12 آبان 1392
من تو را باز کجا خواهم یافت

جز در اندیشه ی خویش

و بجز قصه ی هجران و سکوت

چیست افسانه ی عمر


کوثر
ساعت18:31---6 آبان 1392
نگران نبودنت نباش
نفرینت نمیکنم...
همین که دیگر جایت دردعاهایم خالیست
برایت کافیست...
راستی آهنگ وبت خیلی قشنگه با اجازت برمیدارمش.به منم سر بزن!


✖ یگانه ✖
ساعت4:27---6 آبان 1392
دنیای اطرافمان را با پرده سینما اشتباه گرفته ایم
یکی فراموش می شود
یکی خاموش می شود
یکی می میرد
و ما فقط تماشا می کنیم.....


فرزانه
ساعت14:10---5 آبان 1392
همه گفتند:
بخشش از بزرگان است،
من بخشیدم و هیچ کس نگفت
چقدر بزرگ شدى
همه گفتند:
بلد نبودى حقت را بگیرى …!


کوثر
ساعت14:20---4 آبان 1392
س. بعد دیدن اسمت دلم هری ریخت...اسمت مث اسم عشقمه یک و نیم ساله ندیدمش دلم براش پر میزنه...با دیدن وبت فک کردم مال خودشه ولی نه فک نکنم ما از این شانسا نداریم که ... فقط میگم خدا هیچ وقت تنهاش نذار!!!دیگه نمیتونم دارن اشکام چیک و چیک میریزن...بای .وقت کردی به ماهم سر بزن...

فرزانه
ساعت13:17---4 آبان 1392

راستی خدا،


دلم هوای دیروز را کرده !


هوای روزهای کودکی را...


دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم،


آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد...!


دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم،


الفبای زندگی را،


میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند...!


دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان


هر چه میخواهید بکشید،


این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو !


دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم


آن را نچینم...!


دلم میخواهد …


می شود باز هم کودک شد؟؟


راستی خدا !


دلم فردا هوای امروز را می کند...!!!


نفس
ساعت19:18---2 آبان 1392
چقدسخته بعدازسالهاانتظار...
نیمه گمشده ات راکامل بیابی...


ساحل امواج
ساعت14:58---2 آبان 1392



از زرتـشت سئوال کردند:
زندگی خود را بر چند اصل استوار کردی؟
فرمودند:
دانستم کار مرا دیگری انجام نمی دهد، پس تلاش کردم.
دانستم که خدا مرا می بیند، پس حیا کردم.
دانستم رزق مرا دیگری نمی خورد، پس آرام شدم.
دانستم پایان کارم مرگ است، پس مهیا شدم.

عاقبت به خیر باشید.


الهه ... نمکدون
ساعت16:41---27 مهر 1392
همه ی نیمکتهای پارک دو نفــــره‌اند



بی‌خیــــال !



روی چمن مینشینم ...


فرزانه
ساعت13:31---25 مهر 1392
لغت نامه هاى دنیا را باید آتش زد !
جلوى واژه ى نبودن نوشته اند : “عدم حضور شخصى یا چیزى” ؛ همین !
چقدر نبودن تو را ساده فرض مى کنند ؟!


taravat
ساعت12:23---25 مهر 1392
...جوانی رفت..

..دل‌ باقیست...

..برای من..همین کافیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 24 مهر 1392 | 18:58 | نویسنده : MOSTAFA |