تنهای تنهای تنها ...

من گریزانم از این خسته ترین شکل حیات

و از این غربت تلخ

که به اجبار به پایم بستند

می گریزم از شب

و تو ای پاکترین خاطره ها .... با من باش ...



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت19:25---11 دی 1392
سلام عزیزم؛خوبی؟منودی یه مدت داداشی؟نگرانت شده بودم

امیــــــــر
ساعت21:03---9 دی 1392
مرسي دوست عزيز پست زيبايي بود اميدوارم تو هدفت موفق باشي
-بزرگترين فروشگاه محصولات فرهنگي مذهبي----
جديدترين کار مهر رکعت شمار ديجيتال--منتظر قدمهاي سبزت هستيم
http://entezar.hamvar.ir/%D8%B1%DA%A9%D8%B9%D8%AA-%D8%B4% D9%85%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84 -prod99999.html?uid=&sid=


kosar
ساعت18:51---16 آذر 1392
سلام اینو بخونید:





البته من ننوشتما یکی برام فرستاده





ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس





http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.....
[Web] -


نفس
ساعت9:41---22 آبان 1392
رشد می كند نهال باورت
در میان جنگل خیال من
آسمان پر از ستاره می شود
هرشب ازسروده های من
می نویسم از تو بی هراس
روی سطرهای دفترم
با مداد صورتی ...


الهه... نمکدون
ساعت0:15---21 آبان 1392
مرسی داداش مصطفی بهم خبردادی

ᵔᴥᵔ World Of ℒ❤√ℯ
ساعت14:52---19 آبان 1392
...دیگر با دیوار حرف میزنم میدونی از شخصیتش خوشم اومده یه جورایی محکمه....ثابته...آرومه..... غلط نکنم..اونم از من خوشش اومده.....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 19 آبان 1392 | 13:49 | نویسنده : MOSTAFA |