رفيق من ...

http://images2.persianblog.ir/747038_IGyDPsef.jpg

 رفیق من سنگ صبور غمهام
به دیدنم بیا که خیلی تنهام

هیچکی نمیفهمه چه حالی دارم
چه دنیای رو به زوالی دارم

مجنونمو دلزده از لیلیا
خیلی دلم گرفته از خیلیا

                                           نمونده از جوونیام نشونی

                                           پیر شدم پیر تو ای جوونی



نظرات شما عزیزان:

naeeme
ساعت14:33---4 اسفند 1392
بیاتولدگرفتم...بدو

ᵔᴥᵔ World Of ℒ❤√ℯ
ساعت17:37---9 بهمن 1392
گاهـے آدمــــ دلش مـے خواهد کفش هاش را دربیاورد ، یواشکـے نوک پا نوک پا از خودشــــ دور شود ، بعد بزند به چاکــــــــــــــ، فرار کند از خودشـــــــــــــــــ...

فرزانه
ساعت14:10---28 دی 1392
ديگر نه "شلوار پاره" نشانه ي "فقر" است ....

نه "سکــوت" علامت "رضــايت"....

دنــيـــــــــــــــاي غـــريـبـيــست

ارزشـــــــــــها "عـــــــــــــــــــوض" شـده اند

و "عـــــوضــــــــــي هــا"، بــا ارزش....




زهرا
ساعت0:26---25 دی 1392
Slm mostafa aziz
likeee


محمد حسین قطبی
ساعت19:44---24 دی 1392
سلام
وقت بخیر
ایران‌ممو یک جستجوگر هوشمند خبری هست که بسیاری از خبرگزاری ها را تحت پوشش قرار داده و در اندک زمان گذشته از شروع به کارش به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا کرده.
در همین راستا، ایران‌ممو سرویس جدید خودش رو رونمایی کرده که مطالب وبلاگ‌ شما رو با لینک وبلاگ خودتون در کنارش، همراه با مطالب بهترین سایت ها و خبرگزاری های ایران به اشتراک بذاره.
شما از این طریق میتونید تعداد بسیار زیادی از بازدیدکنندگان رو با وبلاگ خودتون آشنا کنید و جذب بازدید بالایی داشته باشید.
منتظر شما هستیم...
http - g o o . g l / A 6 6 L F Q


naeeme
ساعت11:35---21 دی 1392
این روزها ،



” بغض ” دارم ،



” گریه ” دارم ،

تادلت بخواهد

” آه ” دارم . . .

ولی بازیگر خوبی شده ام

” می خندم !





الهه ... نمکدون
ساعت23:06---20 دی 1392
بیا جایمان را با هم عوض کنیم




دلم لک زده برای اینکه کسی عاشقم باشد . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 13 دی 1392 | 9:21 | نویسنده : MOSTAFA |