حکـــــــــــــــــــــایت من…

حکـــــــــــــــــــــایت من…

حکایت کسی بود که عاشق دریا بود اما قایقـــــــــــــــــــــی نداشت…


دلباخته سفر بود اما همسفـــــــــــــــــــــر نداشت…

حکایت کسی بود که زجر کشید اما ضجـــــــــــــــــــــه نزد…

زخم داشت اما ننالیـــــــــــــــــــــد…

گریه کرد اما اشک نریخـــــــــــــــــت…

حکایت من حکایت کسی بود کـــــــــــــــــــــه…

پر از فریاد بود اما سکوت کرد تا همه ی صداها را بشنـــــــــــــــــــــود…




نظرات شما عزیزان:

tina
ساعت21:43---18 فروردين 1394
سلام ممنون ک سر زدی
وب شمام خیلی عالی هست..


Uhyh
ساعت15:15---11 مرداد 1393
با تبادل لينك موافقي؟

الهه ... نمکدون
ساعت0:33---3 خرداد 1393
خیلی وقته نت نیومدی داداش مصطفی
دارم لینکامو مرتب میکنم
امیدوارم بازم برگردی حذفت نمیکنم داداش خوبم
فکر کنم هنوز خدمتت تموم نشده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 7 فروردين 1393 | 12:31 | نویسنده : MOSTAFA |