بیا تمامش کنیم….

بیا تمامش کنیم….

همه چیز را….

که نه من سد راه تو باشم و نه تو مجبور به ماندن….

نگران نباش….

قول میدهم کسی جای تو را نمیگیرد…

اما فراموشم کن…..

بخند… تو که مقصر نبودی…

من این بازی را شروع کردم… خودم هم تمامش میکنم…

میدانی؟؟؟؟؟؟؟؟

گاهی نرسیدن زیباترین پایان یک عاشقانه است….

بیا به هم نرسیم…!!!!!




نظرات شما عزیزان:

tina
ساعت19:52---16 اسفند 1393
دلتنگم و این درد کمی نیست

که پشت هیچ خط تلفنی صدای تو نیست . . .

دلتنگم و این درد کمی نیست

که رو برمیگردانم و جای تو خالیست . . .


♥عاشقانه♥میلاد♥
ساعت20:23---9 اسفند 1393

سلام خوبی گلم♥وبت عالیه♥به وبلاگم سر بزن نظر بده منتظرتم♥دوست داشتی منو با اسم ♥عاشقانه میلاد♥لینک کن بعد نظر بده لینکت کنم

♥اینم ادرس چت رومم لینک کنی یا بیای رومم خوشحال میشم♥ساحل چتwww.sahelchat.org

___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$

__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$

_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$

_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$

_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$

__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$

____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

______________$$$$$$$$$$$$$$$$$

________________$$$$$$$$$$$$$

____________________$$? ?$$

_____________________$$$

______________________$


الهه ... نمکدون
ساعت23:30---19 تير 1393
خوبی مصطفی؟
منتظریم این خدمت شما تموم بشه


Amy
ساعت12:16---18 تير 1393
کــَم کــَم یــآدت هَــم دارد بــ خــیـــ ر مــیـشود

elsa
ساعت12:00---9 تير 1393
وای ، باران
باران ؛
شیشه ی پنجره را باران شست
از دل من اما
چه کسی نقش تو را خواهد شست ؟
آسمان سربی رنگ
من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ
می پرد مرغ نگاهم تا دور
وای ، باران
باران ؛

پر مرغان نگاهم را شست
www.hamnafasman.LXB.ir


AMY
ساعت17:20---20 خرداد 1393
چقدر دورتر از احساسم ایستاده ای!! آنجا که تو ایستادی صدای مرا هم نمیشنوی… چه برسد به دلتنگی!!!

الیـــ♥ـ ـکا
ساعت14:21---2 ارديبهشت 1393
`•.¸ )
¸.•)´
(.•´
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
.;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
«`'•.¸.¤ ســـــــلام ، من آپ کردما منتظر حضورت هستم ¤.¸.•'´»
.:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)
`'•.¸`'•.¸) ¸.•´
( `•.¸
`•.¸ )
¸.•)´
(.•´
`•.¸
`•.¸ )
¸.•)´
(.•´


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 7 فروردين 1393 | 12:35 | نویسنده : MOSTAFA |